Love song ;>

Sitter och diggar, Sara Barelli - Love song! Haha, har velat ha den jätte länge :D Snart börjar skolan, fan va drygt. Orkar inte, men snart fyller jag år! Den 25;e, hoppas de blir nå party. Eller så kanske man väntar tills valborg. Hehe, man lär ju märka hur de blir! Hehe, i helgen så har man inte gjort så mkt, jag hadde lånat Mikaelas lägenhet och var där hela helgen å sov där och bara chillade. Det var nice, de började snöa igår, fyyfan! Jag som tänkte att de snart var sommar, åså kommer snön och förstör mina förhoppningar på sommar! Hehe, nu borstar jag tänderna ska snart gå till bussen å fara till skolan. Nu måste jag bege mig till bussen, kanske skriver sen! Bye....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0