µ

Ojsan, här har jag inte skrivit på ett tag. Haha, idag är de valborg. Ska väl grilla och dricka några pilsner med Softie, Ylva, David, Carro, Alle, Jenkiz och Frida. Sen vet man jag ju aldrig om de kommer någon mer. Hehe, jag börjar bli lite stressad, jag har läst en bok sen jag kom hem typ. Och jag var hemma strax innan 2, haha. Så jag ska käka sen duscha sen blir de att sminka sig och välja vad man ska ha på sig ikväll. För det har jag inte bestämt än. Haha, jaa! Hoppas att de blir en trevlig kväll, undra vart vi ska grilla. Det är inte riktigt bestämt ännu vart vi ska vara åde! Nu sitter jag och ser på Distney Channel! Haha, det var en skön dag idag på skolan, första lektionen så var de några som redovisade och sen på Babs lektion så gjorde vi bara ett lätt papper om hur mkt "kunderna" skulle få tillbacka om de dom köpte kostade ex. 39.90 och dom betalade med 500 kr då skulle vi räkna ut vad vi skulle ge dom utan miniräknare och hur mkt av ex. 1 kr eller 100 dom skulle få tbx. Men de var lätt, sen var det lunch sen på turismen var typ ingen där, då chillade vi bara. Sen på svenskan såg vi film för det var många som skolkade. Haha, fyllde år i fredags (GRATTIS) så då gick jag, Ylva, Softie Och Mikkis på bio och såg nu eller alldrig. Den var typ dålig :S Skit samma, sen i lördags så for jag, Softie och Mikkis till Pite och festade åså, det var trevligt. Haha, lite vrikad kväll men whatever! Och igår var jag, Softie, Malin, Mamma och Anna-lena på bio och såg min brors flickvän. Det var trevligt som fan, och den var ju bra ;D Hehe, men nu orkar jag inte skriva nåmer. Lär väll skriva om min kväll imorgon. BYYYEEE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0