Drygt.

Hej hej, en blogg. Har man nått att roa sig med när de är som tråkigast. De är väl de man har de till? Jamenvisst äre så! Softie tyckte att jag skulle göra en så hon har nått trevligt att läsa. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, Ska snart plugga. Men de lät drygt, Men har ju som inget annat val. Påsklovet gick så fort, Jag han knappt "vila ut" men thats life, Right? Men de är ju ändå snart sommarlov, Tiden går ju ändå så fort. Jag längtar så otroligt mycket till sommaren. Men de blir säkert bra, sitter och lyssnar på Panic at the disco - Nine in the afternoon och ska snart ta en glass! Fan va gott, Mumms. Ikväll så ska jag och Softie ut och gå, Vi försöker att bli nyttiga. Vi ska sluta äta godis å allt sånt där onyttigt, Vi ser ju hur de slutar. Haha, Men nu ska jag gå och plugga Turism (Svin tråkigt). Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0