Glader :)

Är på as bra humör :D Lyssnar fortfranade på Love song, jag blir så glad av den. Snart är de sommar, de är ju jätte bra väder och allt! Jag blir så glad, och jag fyller år om typ 9 dagar. Inte länge dit, nog för att jag typ inte kmr att få nått för att mamma och pappa betalade min resa till kreta, och de var ganska dyr och de fick bli min födelsedags present! Så lär väl bara få pengar av farmor, mormor osv och måste spara lite pengar så jag kan köpa nått där borta också. Men de löser sig säkert, snart är de valborg! Undra vad som händer då, får väl hitta på nått skojsigt. Idag ska jag ut å gå med Ylva en sväng efter vi har käkat, tänkte slänga mig i duschen nu eller om man ska göra de senare ikväll. Ser ju hur de blir, hoppas att man får nå sommar jobb i år. Hoppas de så får man lite pengar å göra nå skojsigt med, kanske fara på nån lite kortare resa med sina vänner? Det hade då varit jäkligt kult. Men man lär ju se hur de blir =) Tänkte börja skriva min novell på datorn, så den blir klart. Så jag orkar inte skriva nå mer här. BYE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0